Wednesday, March 23, 2011

Alhamdulillah.. Saye Cantik :)


Okay post kali ni mungkin agak memenyampahkan korg..tapi aku nk post gak.. Sukati aku la kan blog aku! hahaha..

Cer cite..cer cite.. cer cite..

Last wik aku terserempak ngan sorg mamat nie mse nk tggu n naik lif.. pastu biase la name pon PA mst la bwk fail byk2 kan.. (lakonan semula)
                            
                                 Mamat baju pink (caler fav aku tuh) : hye..nk g meeting ker..
                                 Aku (dgn senyuman )                      : eh...xde la.. 
                                 Mamat baju pink :   Bz ker arini..mcm bz je.. Urm.. keje kt tgkt bpe ye..
                                 Aku (dlm ati..adus mamat ni byk soklan plak) : xde la..biase2 jek.. kt tgkt 2..hehe
                                 Mamat baju pink :  Owh..maaf tny.. as ape ye..
                                 Aku  : PA en. azman.. (senyum lagi.)
                                 Mamat bj pink : Cantik PA en.azman.. 
                                Aku : ...............??? (senyum...xperlu kata apa2..hahaha)
Lif pon tbukak..n ktorg naik la same2.. 
                                Aku (kebetulan duk dpn butang lif.. smbl tekan tkt 7) : Nak g tgkt bpe ye..
Mamat td masih pandang aku..n senyum...tnp mjawab soalan aku.. (sengal..)
                                Aku : Nak g tgkt bpe nie.. 
                                Mamat bj pink : Owh..tkt 3.. urm.. sorry xdgr plak...
                                Aku : ha..kan da terlepas.. 
                                Mamat bj pink : (senyum smbl tgk aku lagi..) xpela.. bukan slalu dpt naik lif ngan.. 
                                                          name ape ye..
                                Aku : fareha...
da smp tkt 7.. aku pon nk tron.. tbe2 smpt lagi mamat tu tny.. DA KWIN BLOM.. 
                                 Aku : BELOM.. smbl kuar lif laju2..hahahahaha

Mamat nie..nk ngorat aku ker.. ckp aku cantik padahal pada hari kejadian...setepek satu jerawat besar kt dagu aku.. senget betol la... lawak2.. tp aku sgt bersyukur kerane kecantikan itu adalah anugerah Allah s.w.t..
Nak cite pasal mamat tu lagi nih.. Boleh plak pas2 tu asyik terserempak ngan die jek.. Aku sempat gak perli die.. Ha nak naik tgkt bpe ni.. kang terlepas lagi kang.. Korg nk tau di jawab ape.. 
             " ha tular..nak wat cmne..terleke tgk ciptaan tuhan nie kan..cantik.. "
nasib baik da smp tkt yg die nk g.. klu lmbt lagi mau cair aku..hahahaha.. (dalam ati JGN NGORAT SAYE..SAYE DA BETUNANG..hahaha)
alahaiiiii............. yelar2..jap2..sy cermin dr sndr...

                                                   urm....
                                                      aaaa...
                                                          okay..confirm sy cantik!!

hahaha..hihihi..huhuhuhu..

but yg penting MR.FIANCE sy slalu ckp sy cantik..cute..comel.. kan3 hubby.. n paling sy suke!! hehe
(to my mr fiance..jgn jeles k.. insyallah.. sy xmudah d ngorat..hehe.. N by patot berbangge tau bile ade org puji tunang by nie.. : p )
Ari ni pon masih ade org puji n kate sy nie berseri2 la..seri pengantin la...pakai SKII la..mcm2 je dorg nie kan.. Yg penting sy sentiase ucap alhamdulillah.. :)

Sekian post gediks sy kali nie...  ;p

No comments:

Post a Comment