Friday, April 29, 2011

Saye da kawin!!! Cer citer..cer citer..

Salam..

Arini genap la 7ari sy jd wife kepade mr.hubby (wan ridwan wan ahmad subli).. waaa lege rasenyer bile sume beban da lepas d bahu nie..skrg nie masih lagi mood honeymoonnnn~~ hehe...
Rase appy sgt2 bile sumenyer bejalan dgn lancar..wlupon ade la beberape perkara yg kekurangan n xpuas ati kan..hehe... nnt aku wat review erk.. hahaha...

First of all n say thanks to all my family members..exp..mak abah..adik bradik..busu..pakbusu..mak lang..paklang..cik zam..cik amai..n sume la..nk sebot sesatu kang panjang sangat nk taip ni..hehe.. N xlupe gak to all my BFF.. eina..sarah..eida.. iz..yg sudi datang dr tggnu..zue..yg dtg dr melake.. fatin yg dtg dr klang..my buddy (ryn) huwaaa rase terharu sgt2.. sbb korg sume dtg..insyallah bile korg kwin nnt aku mesti dtg k!!! n pade kwan2 yg lain.. sheda..zai..ome anat.. haisyhh..ramai la..kwn2 opis..kwn2 sekolah..kwn2 poly.. Boleh di katekan majlis aritu dpenuhi dgn kwn2 ktorg je..smp nak makan pon xsmpt.. dikerumuni kwan2.. tp xpe kami suker sgt2..n thanksssss alot k!!!

So sebagai buah tangan tok korg.. aku upload ar cket gamba time nikah n sanding k! xbyk cket je ni..coz yg lain2 my fotografer tgh edit k..nnt da siap aku upload lg k..

Last skali.. doakan kebahagiaan kami dunia akhirat k.. n to my bff  Eina..Zue..Fatin..Sheda..Buddy(Ryn).. yg still xkwin lg tuh..insyallah aku doakan pasni turn korg plak k! Amin~~~

enjoy..














ppsssss: doakan kami cpt dapat baby ye :) muaah..luv u all..

2 comments:

  1. Wah babe, baru aku tau ko ada blog,haruslah follow ye. Sorry wedding aritu tak dpt attend coz akak aku sakit nak bersalin time tu. apa pun Congratz♥

    ReplyDelete
  2. hehe..tq lis.. its okay. sile la follow..jarang update ler...hehe

    ReplyDelete