Monday, March 19, 2012

He is sooOoOOo HELPFUL... :p

Arini meroyan tgk almari baju sndr.. Baju berlambak2.. but then xtau nk pakai bj ape..huhu...(mayb sbb ms P dtg kot..)


Pastu mengamok dpn almari.. Jerit dari jauh..
 "byby!!! tgk almari ni.. byk sgt baju..nk pakai baju ape ni???" 
"lor..susah sgt npe.. nah.. (hulur baju jalan..sbb jap2 ag nk kluar bli brg)"
 "alaa...xnk...org nk bj tdo la.. bj jalan org tau la nk carik.., byby tlg cari kan la ye.. org nk singlet itam tau.. gudluck! (pastu aku g mandi)"

after kuar dr toilet...


                           nak marah ke nk kene peluk ni??


"byby!!!!!!!!.........sengal nyer laki.." hahahaha...gelak dlm hati..

"ape?? sangat membantu kan.....pilih la nk pki yg mane satu.." 



hahaha.. sengal tau.. pastu tny ha yg lain ni spe yg nk kemas msk almari balik?


luv u hubby :)


 

2 comments:

  1. kah3x.. siap ade jeans? muahaha.. bagus btol laki ko ni b.. klu aku suh mijie aku xtaw la baju ape yg dia kuarkan... aku nk testing jgk la nnt.. ekekek;p

    ReplyDelete
  2. haha..tular pasal.. pandai lak die match bj2 aku..da slalu tgk aku pki..jeans tu die soh aku pki kluar p bli brg.. haha..try2..tgk miji kluarkan ape..

    ReplyDelete